יום רביעי, 16 בינואר 2013

סימון דהן - AGOL עיצוב גרפי


אני מודה. מעצבות גרפיות עושות לי את זה. היכולת להוציא אל הפועל רעיון, תפיסה, מחשבה, ולתת לו חיים של טקסטורה, צבע, צורה, כיוון וזרימה ממש מרגש אותי. ליצור לוגו או ציור יש מאין, אני פשוט מתה על זה.

מאחר ואני לא מעצבת גרפית בעצמי, כל שנותר לי הוא להעריץ את המעצבות הגרפיות באשר הן.
כמו למשל את סימון דהן.

 

סימון, בעלת המותג "Agol" מעצבת ומייצרת בעצמה, בין היתר, מגנטים משגעים אותם היא משלבת עם כרטיסי ברכה, מגבות מטבח ועוד רעיונות.

 

סימון למדה במכללת "תלתן", בה היא משמשת היום כמרצה, והעבודות שלה שואבות את השראתן מהטבע, מספרים ומגזינים בינלאומיים, וגם.... ממוזיקת זן.


העבודות של סימון משלבות בדים בטקסטורות וצבעים שונים, ניירות צבעוניים חדשים וממוחזרים וחומרים נוספים.

 
וסיפור קטן: לקוחה קנתה אצלה את סט המגבות עם המגנטים המוכר והאהוב עבור.... דודתה בת ה-90 פלוס. ומה הייתה התגובה של הדודה? שזה בדיוק הדבר שהיה חסר לה במטבח...

 
אז שתדעו לכם שלא ידעתי גם אני עד כמה דבר כל כך פרקטי כמו מגנט חזק וטוב שתופס מגבת איכותית ויפה על דלת המקרר, התנור או המדיח, יכול לשדרג את החיים במטבח, אז קניתי לי, לחמותי, לגיסתי ונרשמה
התלהבות רבה. וכמובן שמלבד הפרקטיות, העיצוב המהמם זה הרבה יותר מבונוס.

 

את המוצרים של סימון ניתן להשיג במרמלדה מרקט.

ולראות גם בפייסבוק.


ראיתן? אהבתן? אתן יכולות גם ליצור עם סימון קשר ישירות במייל:


ובטלפון:  052-3445401

יקירותיי, אתן מוזמנות להגיב בכיף על הפוסט, על סימון, או על בכלל, וכמובן לשלוח לי המלצות על מעצבים ומעצבות ישראליים שאני יכולה לאהוב ולפרגן להם כאן.

נשיבוקים,

המפרגנת

2 תגובות:

  1. הפרקטיות, הצבעים, השילוב, הכיוון והזרימה במוצרים של סימון משקפים כמו במראה את האישה העומדת מאחורי יצירה זו.
    מצטרפת לפרגון באהבה,
    אוריאנה

    השבמחק
  2. וואו בהחלט עושה רושם שהיא בחורה מוכשרת. אני אוהבת את השילובים של הצבעים (לא ברורים מאליו) ואת הפשטות. נראה לי שבהחלט אוכל להעזר ברעיונות לעיצוב אלבומים

    השבמחק